RSS

ЗДРАВЕЙТЕ! Казвам се ДАФИ ! Tук ще събирам най-вкусните рецепти, които съм срещала в интернет и които лично съм изпробвала в моята кухня. Надявам се да Ви бъда полезна ! :)

МЕКИЧКИ ЧЕСНОВИ    ХЛЕБЧЕТА

Рецептата е на labrex
  • 1/4 ч.ч. прясно мляко
  • 3/4 ч.ч. вода
  • половин кубче мая
  • 1 яйце
  • 1 ч.л. сол
  • 1ч.л. захар
  • 3-3 ½ ч.ч. брашно

Замесва се тесто от дадените продукти С 3 ч.ч. брашно, ако е нужно се добавя още. Тестото е средно меко. Оставя се 20-30 мин да втаса. От втасалото тесто с намаслени ръце се оформят топчета – 12 на брой.Слагат се в намаслена тава и се оставят още 10-15 мин да втасат. Не се мажат с нищо отгоре. Пекат се в нагрята фурна 200-220 град. според рецептата, моята фурна я слагам на 180 град. Изпичат се сравнително бързо – за около 20-ина мин. Веднага се намазват с ароматно олио – с чесън, сол, червен пипер, копър, магданоз. Когато бързам, изсипвам в олиото от една подправка „За скара с чесън” и намазвам с четката. Завиват се за около 10-ина мин, за да омекне коричката. Стават като памуче, много мекички.
ЗАБЕЛЕЖКА: От едно такова тесто на мен ми излизат 5-6 средно големи питки. Това са най-вкусните питки,които съм яла.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 коментара:

Публикуване на коментар